Κάνοντας κύκλους

“Πριν δυο μέρες, έμαθα από το Facebook, ότι η πρώην μου είχε γυρίσει στη Γοργωνούπολη.”

Αυτή τη φορά έλεγε οτί δεν είχε κλείσει εισητήριο επιστροφής.

 

“Το πόσο πολύ θα θελα να σβήσει το μυαλό μου, να γίνει ένας λευκός πίνακας και να αρχίσω ξανα από την αρχή, δε λέγεται.”

Ο μόνος τρόπος να σβήσεις το παρελθόν είναι να προχωρήσεις μπροστά.

 

“Μπορείς να έχεις φιλική σχέση με τις πρώην σου;”

Και τελικά ξαναέκανα σεξ με τη πρώτη μου. Με αγαπάει ακόμα. Αλλά δε μπορώ να της δώσω τα ίδια συναισθήματα. Δε μπορώ να τη δω έτσι. Τι εγωίστρια που είμαι. Τη θέλω να προχωρήσει. Αλλά δε τη βοηθάω καθόλου.

 

“Θα έλεγα ότι είμαι εθισμένη. Εθισμένη στην ιδέα της αποκλειστικότητας.”

Είμαι εθισμένη στην ιδέα της σχέσης. Κάτι που σύμφωνα με τις εμπειρίες του κολλητού μου δε λειτουργεί ποτέ. Να ψάχνεις σχέση γιατί θέλεις σχέση. Άρα το καλύτερο που έχω να κάνω τώρα που κατέβασα στο κινητό το Badoo, είναι να ψάξω για εφήμερες ιστορίες. Κι άμα τύχει σχέση καλώς, αν όχι δε χάθηκε κι ο κόσμος. Θα πρέπει να αφήσω τις πρώην μου στο παρελθόν. Να σβήσω και τις τελευταία δεσμά που με ενώνουν και παράλληλα με κρατούν στασιμή. Να σταματήσω να τη σταλκάρω επιτέλους. Γιατί κάνω κύκλους. Και πρέπει μετά από καιρό πια να πάω ευθεία.


Σχολιάστε